Pages Menu
Categories Menu

Taniec na lodzie

Taniec na lodzie Mimo że poprawione to, ja nadal nie znaleźli skuteczny sposób kierować środku tyłu.

Dopóki Próbowałem jogi! Joga stwarza wielokrotnie i nieprzerwanie działa na środku pleców, co się przez te wszystkie lata zaniedbań. Z każdym stwarzają instruktor przypomina się „wyciągnąć ramiona do tyłu” / „unieś klatkę piersiową”, męczące w romby. Przez co najmniej 3 dni po pierwszej klasie jogi one bolały – dowód, że mimo tego, że ich trenować na siłowni, joga uderzyć znacznie trudniejsze i znacznie lepiej.

3) Joga poprawia elastyczność dolnej części pleców

Spośród wszystkich elementów fitness – siła, wytrzymałość, cardio i elastyczność – nie ma nic bardziej zaniedbywane przez mężczyzn niż elastyczność. Będąc w stanie zrobić szpagat prostu nie zdobyć szacunek swoich rówieśników, jak jest w stanie podnosić ciężary. Ale jeśli myślisz, że elastyczność jest dla dziewcząt, pomyśl jeszcze raz. Szkolenie Elastyczność jest istotną częścią całego szkolenia sportowców, od graczy rugby i piłkarzy, mieszanych sztuk walki.

Joga jest w swojej własnej lidze dla zwiększenia elastyczności, zwłaszcza w płaszczyźnie strzałkowej (z przodu) i gięcia płaszczyźnie poprzecznej (skręcania). Możesz być w stanie uciec ze słabą elastyczność w latach 20. i 30., ale jak mężczyźni osiągają 40 i dalej będzie to przyczyną ból w dole pleców i szkody. Chcesz uniknąć laski i rachunki medyczne? Zebrać jogi.

4) Joga poprawi podstawową wytrzymałość i stabilność

Wytrzymałość i stabilność rdzenia zyskał tak wiele uwagi w ciągu ostatnich 5 lat. W skrócie, wytrzymałość rdzenia jest zdolność tułowia do wspierania ruchów kończyn. Słaby rdzeń opuszczę cię ze złym funkcji, słaba równowaga i wysokim ryzykiem wystąpienia szkody. Z tych wszystkich siedzących maszyn oporowych i ławki dla nas, aby spocząć na, to łatwo zaniedbać naszą podstawową printexpress.pl/gadzety-reklamowe/ siłę.

Artykuł dzięki: