Pages Menu
Categories Menu

Salsoteka – dyskoteka dla milosnikow salsy

Salsoteka - dyskoteka dla milosnikow salsy

Joga jest ostatecznym Rdzeń treningu. Wszystko Stałego jogi wymaga rdzeń być w pełni zaangażowana … albo po prostu skończy się na odwrocie. Potem, jak przejść przez różne desek i boczne planks Twój rdzeń ma pracować jeszcze ciężej. Ostatecznie, jak można przejść do pozach z udziałem głowy statywy, stojaki na ramię, a nawet ręcznie stoi, będzie rozwijać rdzeń stali.

5) Joga nauczy Cię, jak się zrelaksować i odetchnąć

Przewlekły stres jest udowodnione prowadzić do zaburzenia czynności immunologicznej, zwiększone ryzyko infekcji oraz zmniejszenie zdolności do naprawy tkanek. Mężczyźni są szczególnie złe w rozpoznawaniu oznak stresu, często pozostawiając go do nieuchronnego rozpadu, zawału serca lub diagnostyki nadciśnienia tętniczego przed robi nic na ten temat. Jeśli trenujesz ciężko, ciężko pracować i grać ciężko coś ma dać …

Będąc w stanie relaksu jest istotną częścią przydatności, ale coś, co większość ludzi znaleźć trudne do zrobienia. Jeśli okaże się, że trudno całkowicie wyłączyć, a następnie Joga oferuje ludziom doskonałą okazję na odstresowanie i nadal czujesz się jak uzyskanie dobrego treningu. Joga uczy również jak kontrolować swój oddech i skupić swój umysł – obowiązkowa dla każdego gościa, który nie dobrze radzić sobie ze stresem.

W sumie…

Joga oferuje ludziom szansę na poprawę we wszystkich obszarach sprawności chcielibyśmy zaniedbania – (1) Wytrzymałość na ramię i stabilność, (2) Bliski powrotem siła, (3) dolnej części pleców elastyczność, (4) wytrzymałość rdzenia i (5) są stanie się zrelaksować! Pomagając poprawić nich będzie w stanie trenować ciężej, dłużej iz mniejszym ryzykiem wystąpienia choroby lub urazu.

Liam Taylor, everythingZing.com –

Artykuł dzięki: